Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 maja 2012

Za co kocham RODZICÓW? Zaraz się dowiecie!


Mamę kocham za to, że bawi się ze mną,
a tatę bo gotuje mi zupkę pomidorową.


Mamę kocham za to, że bawi się ze mną w chowanego,
no i za braciszka.


Mamę kocham za to, że kupuje mi nowe lalki,
a tatę bo kupił mi fajne rzeczy do pływania.


Mamę kocham za to, że czyta mi książki,
a tatę, bo gra ze mną w piłkę.


Mamę kocham za to, że robi ze mną ciasta,
a tatę, bo kupuje mi lody.


Mamę kocham za to, że gotuje mi kotleciki,
a tatę bo pozwala mi oglądać bajki.


Mamę kocham za to, że się ze mną bawi i maluje mi
paznokcie, a tatę za to że jeździ ze mną do fryzjera.


Mamę kocham za to, że mnie kocha i całuje,
a tatę bo bawi się ze mną samochodami.


Mamę kocham za to, że maluje ze mną farbami,
a tatę, bo jeździ ze mną samochodem.


Mamę kocham za to, że wszystko ze mną robi,
a tatę, bo jak jestem grzeczny to daje mi lizaki i słodycze.


Mamę kocham za to, że bawi się ze mną w berka.


Za to, że mnie kocha.


Mamę kocham za to, że bawi się ze mną klockami.


Mamę kocham za to, że jeździ ze mną do sklepu,
a tatę, bo gra ze mną na kompie.


Mamę kocham za to, że chodzi ze mną do sklepu.


Mamę kocham za to, że gotuje zupę pomidorową
z kluseczkami, a tatę bo jeździ ze mną samochodem.


Mamę kocham za to, że pozwala mi oglądać bajki,
a tatę, bo daje mi buziaki, a ja się przytulam.



Mamę kocham za to, że robi ze mną wszystko
i tatę też.


Mamę kocham za miłość,
tatę też kocham za miłość.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz