Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 maja 2012

Za co kocham RODZICÓW? Zaraz się dowiecie!


Kocham moją mamę, bo bardzo o mnie dba
i jestem dla niej najważniejsza.



Z mamą lubię się przytulać, gotuje dobre obiadki,
tata fajnie kieruje autem.



Ja z mamą lubię się strasznie przytulać, lubię z Nią
podlewać kwiatki gdy nie ma zorro.
Z tatą lubię ciężko pracować.



Moja mama fajnie bawi się w berka,
bawi się ze mną samochodami.
A tata nosi mnie na barana.



Z mamą lubię się bawić, chodzić na zakupy,
czytać książki, z tatą pięknie rysuję.



Ja z tatą lubię kosić trawę, z mamą najbardziej lubię
gotować bardzo fajne potrawki, ja Ją bardzo lubię.



Ja lubię z tatusiem ciężko pracować.
Z moją mamą lubię się bawić.
Ona gotuje pyszne obiadki.



Mój tata gra ze mną w Piratów z Karaibów,
chociaż najbardziej to lubi telewizor.
Mama gotuje obiady i dba ze mną o kwiaty.



Kocham Was za piękne dni.


Moja mama lubi się do mnie przytulać, 
z tatą fajnie się jeździ na hulajnodze,
chociaż to leniuch. 
Często nosi mnie na barana, gdy bolą mnie nogi.




Kocham rodziców za piękne dni.



Z tatą lubię kosić trawę,
z mamą zawsze lubię się przytulać.



Kocham mamę, bo czyta mi książki.



Ciocia Paulinka jest " gapa" bo gdy
odwiedziła Kacperka w ostatni czwartek, to zapomniała
zapytać, za co kocha mamę.

Stwierdziła za to stanowczo, że za to, że 
jest z nim 24 godz./h w szpitalu....
i za siły jakie w sobie ma, żeby walczyć o zdrówko
Kacperka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz