Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 września 2011

Drugie urodziny Przedszkola :)

Ta bajka nie zaczyna się od słów - dawno, dawno temu,
lub kiedyś pewnego razu...
Orkiestro daję Ci znak ta bajka zacznie się tak (...)


W dolinie Fiołkowej wszystko było fioletowe i fiołkowe.
Słońce było fioletowe, maliny były fioletowe,
nawet sny i marzenia były jakie? Fiołkowe.
 A deszcz, który z nieba kapał także był fiołkowy.
Duszki, które zamieszkiwały ową dolinę również  były ...


Gdy Ciocia opowiadała bajkę o duszku o imieniu Fiołek Urodzinek, 
ciut szalonym, deczko ciekawskim,
którego drugie imię brzmiało przygoda.
Nagle przestała mówić ...


Zaraz, zaraz czy słyszycie ?
drodzy mili przyjaciele.
Jakieś głosy i szelesty.
Czyżby Fiołek nas zaszczycił swą obecnością?



Z pieknęgo URODZINOWEGO TORTU
 wyskoczył Duszek Fiołek

Witam pięknie moi mili
Takiego Fiołka jak ja żeście nie gościli
Czy się cieszycie, że mnie widzicie?
O waszym przedszkolnym święcie słychać w oddali
A każdy kto Was odwiedzi potem się chwali
Każdy kto może, śle wam życzenia i fiołkowe pozdrowienia
A ja mam dla was atrakcji moc
Myślałem nad nimi całą noc
Wygłupy tańce gry i zabawy mam ułożone
Specjalnie dla was przeznaczone.


Pierwsza konkurencja

Mój kapelusz nie ma kwiatków

Urodziny nie odbędą się bez wiwatów
Czy to fiołkowy wiatr mi je zdmuchnął?
Pewnie z nieba mocno chuchnął



Pomóżcie dzieci mi kwiatki znaleźć
I kolorowe fiołki odnaleźć


I miejcie przy tym radosne minki
Bo dziś są Wasze drugie urodzinki.
Kwiatki znalezione! wiwaty mogą być odprawione.


Druga konkurencja
Do tańca prosić się zda

Potrzebne będą balony


A więc dobierzcie się w pary
Między sobą trzymamy balonowe dary


Tańczymy bez użycia rączek
Kibicują nam ptaszek, motylek i bączek.


Nagrodą dzisiejszego święta
Jest dziecięca buzia uśmiechnięta


Numer trzy zabawa 

To prawdziwa przedszkolna sława 
Ani miastowa, ani wiejska 
Nasza chusta czarodziejska 


Duszek do kręgu zaprasza dzieci 
Gdy słoneczko na niebie świeci
Będziemy się śmiać i bawić
Chustą czerwoną, różnokolorową


Zabawa czwarta 

Dla odważnych jest warta 
Zjadanie galaretki, bez użycia rączek 
Niech pokibicuje Nam jeszcze raz bączek 
Galaretka jest pysznie słodka nie miętowa 
Wyśmienita, bo fiołkowo fioletowa 
Galaretka da Wam siłę w nadchodzącej zabawie i przez całą noc 
Bo to jest fiołkowa moc 



Po konkursach i wspólnej zabawie przyszła kolej na
FIOŁKOWY TORT
oraz głośne " Sto Lat"





A na koniec  ...


poczęstunek


wspólne śpiewy


fotografowanie


oraz zabawę :)*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz