Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 września 2019

Język angielski z Ciocią Asią - Elfy, pierwszy tydzień września

Chcielibyśmy z dumą przekazać, że do fiołkowego zespołu dołączyła Ciocia Asia, która będzie prowadziła w naszym przedszkolu zajęcia z języka angielskiego. Ciocię wszystkie dzieci znają i bardzo lubią. Sama o sobie mówi:
"Jestem osobą odpowiedzialną i ambitną. Podjęłam się pracy z dziećmi bo daje mi to satysfakcję i zwyczajnie to lubię, cieszy mnie każde nauczone i powtórzone przez dzieci słowo czy piosenka. Aktualnie uczę j. angielskiego po południu w szkole językowej a rano w przedszkolu. J.angielski to moja codzienność i moja pasja. Chciałabym zarazić tą pasją wszystkie dzieci. Metoda prowadzenia zajęć uzależniona jest od wielu czynników (wieku, umiejętności ale też zaangażowania dzieci). Staram się podchodzić do każdego indywidualnie. Podczas zajęć wykorzystuję muzykę i specjalne obrazkowe pomoce ale też wiele innych rzeczy i technik aby zachęcić dzieci do polubienia j. angielskiego".
Bardzo wierzymy, że tak będzie, zresztą widać po kilku pierwszych zajęciach, że jest moc :)

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz