Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 maja 2015

Koniec MAJA u Motylków.



Z końcem maja tematyka u Motylków to ZAWODY,
była więc zabawa w piekarza, ekspedientkę czy lekarza,
oprócz tego gama zajęć dodatkowych czyli gimnastyka
z Ciocią Moniką, rytmika z Ciocią Basią, śpiew 
z Ciocią Asią oraz zabawa angielskim z Ciocią Martynka.
Wieeeelkie PRZYGOTOWANIA do dnia mamy i taty
oraz próby do FESTIWALU o Złotką nutkę,
W przedszkolnym korytarzu przy sali MOTYLKÓW
słychać śmiech, śpiew, rymowanki i 
najwspanialszą dziecięcą radość.
Przed naszym przedszkolnym piknikiem
Ciocie zapytały Przedszkolaki za co kochają
swoje mamusie, odpowiedzi były różne,
a znajdziecie je Kochani Rodzice 
pod fotografiami.




























































































Za co KOCHAM MOJĄ MAMĘ ?
















kocham mamę bo pyszne obiadki robi





 kocham mamę bo mnie przytula, lubię się z nią bawić, 
wygłupiać  i lubię gdy daje mi dużo całusów



kocham mamę.... jest najlepsza



kocham mamę za to, że daje mi buziaki,
 przytula mnie i kupuje mi zabawki



kocham mamę bo zakłada mi buty,
 pozwala mi latem pływać w basenie.
 Lubię oglądać z mamą bajki



kocham mamę bo jest dla mnie dobra,
lubię z nią gotować, przytulać się i bawić



kocham mamę bo mnie przytula 
i pozwala mi wynosić zabawki na dwór.
lubię gdy się ze mną bawi
 i pozwala mi pomagać w gotowaniu
kocham Ją po prostu



kocham mamę bo robi zupy
 i kupuje mi pyszne picie



kocham mamę za to że się ze mną bawi i mnie przytula.
lubię się przytulać do mamy


kocham mamę za to, że daje mi buziaki



lubię się przytulać z mamą i bawić.
Kocham ją za to że jest dla mnie dobra



kocham mamę za to że się ze mną bawi.
Lubię gdy kupuje mi zabawki



kocham moją  mamę bo kupuje mi zabawki
lubię się z nią bawić 



kocham moją mamę bo mnie przytula, daje mi buziaki.
Gotuje dla mnie najpyszniejsze zupki



kocham mamę bo pomaga mi robić obiad i się mnie słucha



kocham mamę za to, że zawsze mnie przytula i bawi się ze mną laleczkami


























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz