Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 maja 2013

Miłość oczami naszych Przedszkolaków..." Kocham mamę i tatę bo ..."

W czwartek Ciocie zapytały Przedszkolaki 
za co kochają swoje mamusie i tatusiów, odpowiedzi były różne, 
czasem pojawiał się  zamiast odpowiedzi  uśmiech :)

Przedszkolny spacer  w czasie którego były rozmowy o rodzicach
odbył się na łąkę, gdzie powstały
 piękne bukiety, oczywiście dla mam.


Mikołaj powiedział Nam że mamę kocha za to, że
"kupuje mi fajne zabawki lego, a tatę za to,
 że jak pracuje to śpię z mamą i jeszcze za to,
że układa ze mną lego."



" Mamusię kocham za to, że mogę czasem nosić
Alicję ( kilku miesięczną siostrzyczkę), tatę za to, że
mogę mu pomagać jeździć traktorem."



" Mamę kocham za to, że mnie całuje, tatę, bo 
siadam mu na kolano"


" Mamę za to, że się ze mną bawi, a tatę za to, że
kładzie się ze mną na łóżko".


Mamę kocham, za to, że wychodzi ze mną na dwór,
a z tatą lubię bawić się klockami.



Michałek uśmiechnął się i potwierdził mówiąc
" Kocham"


Gabryś rodziców kocha za :
 " mamę za bułkę maślaną z nutellą, tatę za to,
że włącza mu AUTO BOY"
Marcyś : " mamę za to, że włącza bajkę AIRON MENA, 
a tatę  za to, że jeździ na quadzie ".





Lili kocha mamę : " za wszystko" tatę " bo podpowiada
 jak sprzątać pokój"





" Mamę za to, że daje mi słodycze, 
a tatę za to, że pozwala mi grać."



" Mamę kocham, bo mnie przytula i robi pyszne
obiadki, a tatę kocham i lubię jak malujemy."



Blania opowiedziała nam, że " mamę kocham za to że mnie
przytula i urodzi mi Polę, a tatę za to, że gotuje mi kluski
i jak jesteśmy w sklepie to kupuje mi batony."


"Mamę kocham, bo mnie przytula, a tatę,
bo mnie przyprowadza do przedszkola."



Antosia powiedziała, że kocha mamę za to, że 
" mnie przytula i usypia, a tatę za to że, gra ze mną w berka."



" Mamę kocham, bo jest miła i kupuje mi różne rzeczy, tatę też 
bardzo kocham."

W dniu robienia zdjęć nie było Kacperka i Emilka.

Nasz Emcio powiedział nam we wtorek jak wrócił po chorobie,
że "mamę kocham za obiady i za to że wszystko mi kupuje
i ciągle mówi Emilku, tatę kocham jak mnie ze sobą zabiera
i bierze mnie na kolanko."

Kacpi kocha mamę za to, że kupuje jedzonko i za pyszne galaretki
i jak pozwala zostać u Wiktora,
a tatę za pyszne płatki nesqik.




Maja na pytanie czy kocha mamę i dlaczego odpowiedziała :
" tak, bo mnie przytula"


" Bo my z mamą robimy, różne rzeczy,
opowiem później, bo mam występ"
Nadia w zabawie była piosenkarką.


" Kocham mamę jak przytulam się do niej
i dlatego, że mi kupi magiczny ogon"


" Kocham mamę jak przychodzi po mnie do przedszkola
i nie jest w pracy "


" Kocham mamę, bo mama lubi wszystko"


" Kocham mamę jak tańczy"


" Kocham mamę jak chodzi ze mną  na spacery
i jeździ rowerem"


Z uśmiechem pełna energii przytaknęła,
że bardzo kocha mamunię".


" Kocham mamę, bo fajnie się ze mną bawi".


Maks kiwając głową od powiedział KOCHAM.


Lenka z uśmiechem na buzi powiedziała:
" kocham mamę, bo pracuje."


Zosia na pytanie kiwnęła twierdząco główką.


Dawidek się uśmiechnął.


" Kocham mamę, za to, że jest kochana moja."

Yano, Przemek, Damianek i Kasawery  i Tomek
nie byli  tego dnia w PRZEDSZKOLU, to nic
zapytamy ich następnym razem :)


Maja powiedziała, że kocha mamę : 
" za wszystko co robi dobrego, lubię oglądać
razem z mamą telewizję i kupować słodkość."
Tatę bo: " robi najlepszą karkówkę no i kupuje lody".



" Mamę bo mnie kocha, kupuje lody i za zabawę, tatę,
bo pozwala mi grać na komputerze i się ze mną bawi."



" Kocham mamę, bo chodzi ze mną na spacery i mi kupuje różne rzeczy, 
a tatę bo często się ze mną bawi i dlatego go kocham"


Wiki z uśmiechem na ustach potwierdziła, że mamę i tatę
kocha całym serduszkiem.


" Kocham mamę, bo bawi się ze mną, bo mi kupuje słodycze
i lubię z nią chodzić na spacery, tatę, bo gotuje mi obiady, sadzi kwiaty
i ściąga mi gry."



" Kocham mamę, bo mi kupuje zabawki, chodzimy razem do ogródka, 
za wspólną zabawę, a tatę kocham za to, że jeździ ze mną kładem
na rowerach i jeszcze skuterem."



" Kocham mamę, bo robi dobry obiad i bawi się ze mną.
Tatę, bo mi pomaga sprzątać pokój:


" Mamę bo się o mnie troszczy , często mnie przytula i za zabawę,
a tatę za to, że często mnie przytula i że lubię pomagać mu w ogródku."


" Mamę za grę w karty, puzzle, super gotowanie, a tatę za to,
że czasem mogę mu pomagać, a ja to bardzo lubię"



" Mamę kocham za to, że czyta mi książki, pomaga mi we wszystkim 
i gra ze mną w gry, tatę kocham i lubię z nim pracować,
a najbardziej grać z nim w gry na komputerze."



" Mamę kocham, bo oglądamy razem telewizję, a tatę,
bo jest fajny"


" Kocham mamę, bo mnie kocha bardzo i cały czas się mną opiekuje
i dba o moje zdrowie i jeszcze kupuje mi wszystko co sobie zażyczę.
Tatę kocham za prezenty i za to, że zaprasza gości, żeby było mi miło"



" Mamę, za zabawę, a tatę... bardzo kocham tatę"

Pozdrawiam chorowitków z grupy Starszaczków
no i urlopowiczki, które wygrzewają się
w ciepłych krajach :)

Kolejna porcja zdjęć już niebawem zapraszamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz