Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 maja 2011

Bo ja KOCHAM moją mamę co ma włosy jak atrament :)

"Bo ja kocham moją mamę co ma włosy jak atrament..."
Ciocie zapytały  dzieci dnia 26 maja w czwartek za co kochają swoje mamusie i tatusiów, oto jakie odpowiedzi usłyszeliśmy od Państwa  maluchów.


Haniu dlaczego kochasz swoją mamusię ?
"Bo czyta mi bajki,a tatę, bo ładnie mnie ubiera"


Kamila dlaczego kochasz swoją mamusię?
"Bo mama kupuje mi księżniczki"



Mikołaj, a dlaczego Ty kochasz swoją mamusię ?
"... bo dała mi dużo słodyczy, a tatę bo dał mi SMAKUSIA"



"Ja kocham moją mamę, bo bawi się ze mną w berka,
 a tatę za jego bzyka ( zielone TICO)


"Ja kocham mamusię, bo gotuje mi pyszny obiadek
i kupuje mi spinki''


Martunia, a dlaczego kochasz swoja mamusię ?
"... no wiesz Ciociu, bo mi kupuje bakugany"


"Kocham moją mamę, bo mi kupuje gry
i jak mi robi dobrą kanapkę"


"Bo się ze mną bawi i pozwala mi się bawić ze Stefanem "



"... bo mama dała mi kiedyś niespodziankę
wiesz Ciociu taką na patyku"


"mamę kocham za to, że mi kupuje zabawki, a tate, bo jeżdzi ze mną gadem ( kładem)"


Maju, a dlaczego Ty kochasz swoją mamę?
" Bo mama dała mi kiedyś czekoladę
i kocham jeszcze tatę, bo mi maluje paznokcie"



"Ja kocham moją mamę jak mi sprząta pokój i się ze mną bawi "


Wiki była nieobecna tego dnia, ale Ciocie świetnie wiedzą,
że dla Wiki najlepsze
są (światła), nieliczni wiedzą o co chodzi...

" jak bawi się /o ciociu jest mucha!/"


"Jak się ze mną bawi i mame i tate"


"Kocham moją mamusię jak mi robi zupkę pomidorową"


"Kocham moją mamę, bo mi robi rosół i się ze mną bawi"


 " A ja kocham mojego tatusia, bo się ładnie zachowuje, a
mamę, bo się uśmiecha"


Kocham moją mamę, bo się ze mną bawi  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz